Trött med ok helg

Jag sov i ca 3½ timme natten till lördagen. Så jag va rätt trött när jag kom till pizzerian...sen slog det väl över lite och man blev lite mer golle än vanligt. Men man har kul iaf. Tur det är förstående kunder som kommer dit och hämtar käk ;)
Sen va det UFC gala klockan 4 på sönda morgon. Men kunde man somna i tid? Nej.
Galan sågs iaf, töserna vaknade tidigt, vi va trött sen och tog varsin timmer i skift, så den ene kunde sova en stund.
Blev en lugn söndagsförmiddag och sen lyckades vi klaffa, så att töserna vilade samtidigt, så vi fick en behövlig stund vila till :)

Sen körde vi och handlade lite....
Skulle till Ciytgross, Jocke skulle inom firman, så han körde jobbebilen i förväg.
Jag satte töserna i bilen och det va lagom uträknat att jag precis skulle komma ner till Hörby och tanka.
Men sen har vi fått flyttat bilen här hemma lite och det klaffade nog inte så bra med mina precisa uträkningar.
Vi kom förbi Långaröd och en bit till, sen sa mätaren att vi inte kom längre. Den hade rätt, efter en stund började det gå lite trögt och sen sa det stopp.
Fan...
Jag ringde snabbt Mange, i hopp om att de inte hade hunnit köra iväg än. Och de va hemma, han hade en liten skvätt bensin i en dunk och kom och räddade oss.
Tack och lov.
Jag ville inte direkt ringa Jocke, då jag misstänkte att han redan kommit en bra bit mot Höör.
Tack Mange!! :)
Sen fortsatte vi, mötte upp Jocke, handlade, kom hem, lagade mat och käkade gott.
Dusch för töserna, mys och sen nattning.
Jag och Jocke kollade på 8 Mile, länge sen jag såg den. Den är ju bra!! Och Eminem är ju bara...så jävla bra :)

Sen va det sängen som gällde.

Töserna är på dagis, sa glatt hejdå när jag gick igen. Är skönt att Lillan trivs där så bra nu och känner sig trygg, så hon inte behöver bli ledsen när vi säger hejdå. Även om det gick över lika snabbt, så är det inte kul att behöva gå ifrån henne när hon är ledsen.

Får se vad som händer idag. Jag är inte överpigg direkt, men nåt ska vi väl hitt på under eftermiddagen :)

Vi hörs sen, ha en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0