Sovmorgon?

Ja, det hade inte varit fel att få ibland. Jag påbörjade min dag så smått vid 5-tiden. Lillan fick lite välling, kom sen in och la sig hos mig och somande om.
Men jag hann inte komma till ro igen och somna förrän Ninni med kom och då vaknade Lillan igen.
Inte så lätt att få dem att strunta i varandra sen för att kanske sova en stund till, så det va bara att gå upp.

Jocke gick minsann upp kvart över 7 idag. En söndag!!
Men det va bara för att Micke ringde och de skulle kolla läget med marken och de fick fixa det innan han sen skulle iväg.
Han är nog snart hemma igen, så får vi se vad dagen bjuder på.
Ser ju ut att bli fint väder idag. Men det är fank allt!!
Rätt tradigt, då vi haft lite vårfint väder nu. Men det kommer igen..

Igår va det bara chill. På kvällen lanade vi lite med Micke och spelade Deer Hunter. :)
Det är skitkul :)
Och jag kommer, till någon jag känner, leva på att jag har tagit världsrekordet i storlek på bock i spelet! hehe :)
Vi spelade och åt supermumsiga räkröremackor a la Jocke. Så jävla gott!
Men vi glömde äggen. Dock hängde Jocke mer upp sig på det än vad jag gjorde, va hur gott som helst utan :)
Där är röra över, så kan nog slinka ner en å annan macka idag med :)

Hoppas ni alla har en bra helg, så hörs vi sen igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0