Påskafton

Sitter här i soffan, har precis varit uppe och lagt töserna.
Kvällen har vi tillbringat i Hörby hos Ingegerd, Emma och Frida :)
God mat och en trevlig kväll har det varit. En lagom kväll och det trivs jag med och det passade utmärkt med en lagom kväll då det innan idag inte har varit så bra för min del...inget jag ska ödlsa er tid med, men jag är iaf glad över att kvällen och påskfirandet blev med Hörby-gänget och min underbara familj.

Vi käkade gott och efter maten, så gick vi ut i trädgården för att leta efter påskäggen som haren hade varit och gömt :)
Birk hittade sitt först och sen va det faktiskt Lillan som hittade ett. Ninni hittade sen sitt ena uppe i trädet :)
Kallt va det och de sista äggen hittades och in gick vi och en massa godis hamnade i tösernas magar :)
De va supernöjda!

Kaffe och tårta och ja godiset mumsades det litefortfarande på.
Lite chill och sen bagav vi oss hemåt.
Stort tack till er för ikväll!!!

Foto har jag tagit, men jag har inte rätt på Photoshop än, så ni får snällt vänta på dem bilderna med..

Hoppas ni alla haft eller kanske fortfarande ha en trevlig påskafton!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0