Nikolai <3

Jag får inte rätt på Photoshop...suck. Så jag får vänta tills Jocke fixar det...
Men jag vill inte vänta längre med bilderna på Nikolai heller, så jag fick använda Office fotoprogram, vilket jag itne är jätteglad över och jag fattar itne det riktigt.... Men, men ....

Får jag stol presentera fine Nikolai!!














Lite bokläsning :)



Och påsktupparna och kycklingarna blev mätta på muffins :)
(mobilbild...)







Gosiga, fina Nikolai, välkommen till världen!!
Kommer alltid vaka över dig och finnas här för dig!!

Sen bara så du vet, så kan jag och din mor vittna om att du gick med på att du och Lillan ska gifta er sen. Bara så du vet ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0