Litt jobb

Sitter här med familjen, lyssnar på musik, Ninni spelar ett fårspel på min telefon, Jocke sitter med sin dator och Lillan sitter här med jackan (hon har sina idéer...) på sig och leker lite med vad hon hittar :)

Det är jobb för min del som väntar idag. Töserna ska ha en eftermiddag och kväll med Pappsen :)
De ska ev. hälsa på Skogstrollen och kanske ut till Micke (vad förvånad jag blir....hahaha) en sväng. Men det komemr töserna digga skarpt!! De har ju Flora, Jocke och Mickes gris och sen har de en massa hästar där ute! :)

Jag och Salle ska jobba själva idag. Ska bli kul faktiskt. Han tror det kommer bli en rätt chill dag idag. Får vi väl se, är det bara lagom jobb som bytar av varandra, så kommer dagen bara tjoffa iväg :)

Kallt är det idag, vi har fått göra eld i kaminen. Hoppas vårvädret och värmen kommer snart igen!!
Sista dagen idag av påskhelgen idag då. Dagarna har kanske inte blivit riktigt som önskat, men vad gör man när saker som måste fixas kommer ivägen...
Töserna ska tillbaka till dagis imorgon. Den "vanliga" rutinen börjar igen...har ju varit rätt skönt med en massa lediga dagar, vi har chillat och chillat och t.o.m fått töserna att sova till sådär 7-tiden, någon morgon ändå till 8!!! Och det händer inte i vanliga fall i detta hus inte! :)

Nej minsann....ni får ha en bra avslutning av påskhelgen med er, så hörs vi sen!!
Ska höra med Jocke om han kan hjälpa mig med Photoshop sen idag, så jag kanske kan fixa bilder till er imorgon :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0