Kall söndag

Så tradigt väder det varit idag...lite sol, kallt, regn och snö, lite mer sol, kallt, blåsigt...blä, vill ha tillbaka vårvärmen!
Men den som väntar på nåt gott... :)

Mange har varit här en sväng idag :)
Jag längtar till jag får träffa lille fine Nikolai!!! Nästa vecka skulle de nog få komma hem :)

Jocke körde till Micke för en stund sen, de ska jaga öffa öffa. Hoppas de får nåt!
Är faktiskt inte direkt avundsjuk över att de ska sitta på gris med tanke på vädret. Jag är en kylling...ska faktiskt göra upp en liten eld här hemma nu t.o.m. Är lite kallt om golvet, så skadar nog inte.

Jag och töserna kör chill-stilen resten av dagen med. Är väl inte söndag för ingenting :)

Jag har fixat lite tvätt idag och sen har jag satt in en massa foton i en ram vi hade, så har vi lite fler bilder framme. Jag vet bra inte vart jag ska göra av den än. Så långt kom jag inte när jag började tänka på att göra den. Får väl se vart den hamnar :)

Jocke har fixat Windows på min dator idag, det har klöddat en del, så det va dags. Superglad blev jag över att han fixade bokmärkena...där är en hel del...och jag hatar att behöva börja om från början efter en ominstallation. Men han fixade det, så jag slipper klödda :)
Tack! :)

Nej, nu ska Ninni hjälpa mig bära lite ved och sen ska här bli lite varmare om fötterna :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0