Jo, men så att..

Ja, här händer inte så mycket.
Gårdagen va bara en vanlig dag, städade och töserna lekte och hade sig. Shit vad de är bra på att tjivas...och va gnälliga och vara överallt ibland...hehe.
Gjorde ett armband med Ninni igår, hon började, men sen valde hon en del pärlor med små hål, så jag fick hjälpa henne. Sen vaknade Lillan från sin vila, så va bäst att plocka undan, annars hade vi nog haft pärlor precis över allt...

Idag händer nog inte så mycket mer. Är rätt kallt, trots att solen skiner en del.
Håller på att tvätta, ska renbädda sängarna och sen är det dags att hämta töserna igen.
Jag har suttit och fixat lite med mitt egna projekt nu, så det ska bara iväg och sen är det bara att vänta och se. Och hålla tummar och tår att det skulle kunna gå bra. Nåt av det iaf :)
Oh, vad jag önskar och hoppas!!!!!

Nåja, ha en bra dag, så hörs vi sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0