Fan...innan 5!!

Sitter här med töserna som tittar lite på Pippi, bråkar lite och är lite halvslöa. Speciellt Lillan.
Inte så konstigt och jag känner det samma, för hon skulle ju givetvis vakna vid halv 5, denna lördag med!!!
Unge!!
Inte ett jävla dugg road över att vakna vid den tiden. Speciellt inte en lördag.
Och speciellt inte när vi va upp lite sent igår, kollade på en jävligt bra miniserie vi börjat se, Generation Kill. Har ni inte sett den, så gör det!
Iaf, klockan va över 1 när vi kom i säng, sen vaknade Ninni nån gång därefter och va ledsen, så jag fick hämta in henne. Sen då, halv 5 va det Lillan och hon ville ju inte somna om. Inte ens efter välling.
Så hon kom in och la sig hos mig, men somnade inte för det, så vi gick upp och sen kom Ninni med.

Jag jobbade ju igår. Gick bra, lagom att göra, så tiden gick inte för sakta. Ska jobba idag med, men jag hoppas på att kanske få vila en halvtimme sen, jag börjar vid 1 och sen stänger vi ju inte förrän 22, så blir en lång dag med tanke på när jag vaknade.
Böl!...

Nåja. Kaffe, kaffe, kaffe. Jag ska ta mig en kopp till nu. Så ha en bra helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0