Bebismys!!

Idag!!
Idag kom Mange, Martin och Nikolai och hälsade på, så nu har jag äntligen fått träffa fine Nikolai!! :)
Muffins hann jag och Ninni att baka, eller ja de va i ugnen när de kom, men mer nybakade kan de väl knappast bli då :)

Nikolai sov. Men sen fick han sova i min fammn iställe, mysa va jag ju tvungen att göra :)
Gullungen sussade sött, tittade till lite så då fick jag se honom lite mer ordentligt med och oj så glad jag va! Det va så jag satt och fick tårar i ögonen..

Bilder?
Ja, vad annars, haha. Men just nu får jag inte rätt på Photoshop så att jag kan fixa bilderna, men håller på att lösa problemet. Så tyvärr får ni vänta med dem... :(

Oj vad jag njöt av att de kom.
Så glad jag är för deras skull!! :)



Jag har ju varit lite seg här igen...
Frida har varit här och hälsat på med. Hon stannade över en natt och vi påskpysslade! :)
Det va najs att ha Frida här igen, vi har ju saknat henne.

Bild på pysslet kan ni iaf få, det är bara en mobilbild, men får gå ändå :9


Pyssel :)



Och morgonen efter så kröp töserna och mös med Frida :)



Jag ska försöka fixa bilderna på Nikolai så fort jag kan så jag kan få presentera gullungen!! :)

Nu får ni ha det så bra, Jocke kom precis hem och lite familjekväll väntar :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0