Back on track!

Ja, lite försenat, men nu är vi tillbaka till vardagen med dagis. Idag blev det så. De andra dagarna har töserna varit hemma, då Lillan haft lite ögoninflammation. Inte mycket, om man nu kan ha mycket eller lite, men det tror jag iaf.
Hon har bara haft lite och då har de båda fått vara hemma.
De har inte klaga mycket direkt, men de va så glada att va tillbaka på dagis imorse. T.o.m Lillan sprang glatt in och lekte!! Annars har det blivit lite tårar när vi ska säga hejdå, men som har slutat tills vi sen vinkat i fönstret... :)

Jag sitter här, är obehövd! Ingen som behöver min hjälp eller vill att jag ska göra något. Skönt faktiskt.
Eller är det kanske därför jag har lite ont i huvudet..? ;)
Jag försökte fixa med Photoshop, men jag fattar inte ett smack. Så tradit!
Ska se om jag hittar rätt nät det gäller Word nu, Jocke hadr fixat nåt, men jag tog nog fel, det andra som jag själv fixat och då kan jag itne rätta på svenska.

Vet inte riktigt vad vi ska göra sen idag, vi får se vad som händer och hur pigga (eller inte) töserna är när de kommer hem :)

Hoppas ni alla har der bra iaf!. Hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0