Aprilväder suger!

Igår va det hur fint som helst, lite då och då...sen snöade det, blåste och va kallt.
Hoppas på att det kan bli lite bättre idag, så att vi kanske kan ta en sväng till lekplatsen eller nåt.

Ja, så igår hände det inte mycket. Va väldigt chill, städade lite och sen fixade jag en liten ask till Ninni, som hon kan ha sina Barbafigurer i, som hon fått i Kinderäggen :)
Den hade julmotiv på locket och det är inte så kul att ha året om ju, så jag fixade det med lite tyg som låg och inte va till nån nytta :)

Ja, gårdagens action stod Lillan för...hon skulle komma upp och sätta sig i mitt knä...slängde bak huvudet och skallade mig. Mitt på näsan!
Fy fan vad ont det gjorde!!
Hörde en knäpp i hela huvudet när hon skallade mig och undrar om jag inte fick en liten spricka eller nåt. Ont som fan iaf och jag fick en liten lätt blåton på näsryggen direkt...jag kylde nsan, inte för jag vet om det hjälpte, men va rätt skönt iaf.
Ont har jag än, men jag hoppas verkligen inte att näsan blir blåare eller nåt...


Idag får vi se vad som händer. Snackade med Ingegerd för nån dag sen, vet inte om de kanske skulle komma ut en sväng idag. Hade varit jättekul iaf :)
Annars står det städning av tösernas rum på schemat. Ja, och vi hoppas på finare väder :)


Lite bilder från mobilen har jag iaf till er :)


Asken jag gjorde till Ninni



Fotofixet jag gjorde innan



Jockes ölkyl



Och en liten återblick till det underbara vårvädret vi hade







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0