Zooombiiiiie.....

Jag är trött. Skittrött....!
Vi va ute och satt på gris i natt. Nej, blev inget och strax efter 01.00 gav vi upp.
Det va totalt vindstilla, så öffa-öffarna hörde nog mig och min jälva "stol"...en såndär väsk-pall.....FY FAN VAD ONT I RÖVEN JAG FICK!!!
Jag ville ju inte hålla på för mycket heller, just för att den knarrade till. Men ibland räckte det med att jag tog ett andetag, så knarrade den.
Jag hade så ont, försökte röra mig så lite som möjligt, men kroppen hamnade i nåt konstigt tillstånd ibland, så den nästan fick panik ibland så att jag rörde på benen "själv" just för att försöka rätta till kroppen från den jobbiga sittställningen.
Inte så bra.....och det blev inte bättre.
Men, men ..... det blir mer jakt i veckan för Jocke iaf och nästa gång jag ska med, så ska vi ha en riktig stol med oss!

Sen hem och det börjades kokas troféer...6 eller 7 stycken.....
Vi skulle ju åkt ut på ett morgonpass sen, så jag fick ut och jaga lite med. Men det fick vi hoppa, så att vi hann med troféerna. Det är till en annan de fixas, så bara bra om de blir klara snabbt.
Ett jäkla jobb. Jocke fixa det mesta och sen la jag mig på soffan och slumrade till och från i knappt en timme. Sen hade jag en liten Lillan som ville komma upp i soffan :)
Hon har feber idag lilla loppan! Får se vad det blir av det...
Jocke gick sen upp och la sig, jag la mig med slöa Lillan i soffan, men hon ville inte vila mer.
Frida kom ner och sen kom Ninni med :)
Så skönt att ha dem hemma igen!

Vi kökade frukost och senare gick vi upp för att handla mjölk och tog en tur på lekplatsen med :)

Nu är vi hemma igen. Lillan vilar ute i vagnen, Ninni kollar på Mumin och somnar nog snart hon med.
Morfar skulle nog komma hit och hälsa på töserna en sväng nu om en stund.
Sen får vi se. Får väl först väcka Jocke och se vad han säger. Vi pratade lite sent i natt om att kanske ta och åka till lekplatsen i Hörby eller nåt, det är ju fint väder och Frida va med lite sugen på det.
Så vi får se, ade varit kul och Ninni hade blivit lycklig :)
Lekplatsen vi har här i Önneköp är ju liksom inget att hänga i granen direkt, som jag sagt innan. Funderar på att ringa kommunen och säga till dem...det är ju den enda vi har häromkring...

Nä, nu ska jag....ja sitta här och slöa lite och va lite zombie..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0