Vår klippa...

Det är svärmor det!! vilken klippa hon är som ställer upp som hon gör!!
Vi skulle ju ha hämtat hem töserna idag, från en trött farmor....men de är inte färdiga med fönsterbytena här hemma.....och här är något så fruktansvärt jävla skitigt här hemma, över allt!!!!
Jag lovar er att ni inte fattar hur mögit här är....byggdamm i hela huset. Så jälva äckligt och drygt, men inte lönt att städa innan det är klart med allt fixande här...

Ingen annan kunde hjälpa oss...men svärmor ställer upp och har dem över natten med, så vi hämtar dem imorgon vid middagstid!

Sketajobbigt är det att inte ha töserna hemma. Så jävla skönt att få träffa dem en stund innan idag iaf, det behövdes verkligen, det gör fan verkligen ont när man är ifrån dem så mycket som nu...
De är ju smått beroendeframkallande de där små liven....hehe, men det får man väl på köpet ;)
Nåja, de har det toppen iaf hos farmor och imorgon kommer de hem :)

Jag fick rycka in och jobba idag, kocken sjuk. Vi hade att göra, så tiden gick rätt fort, men jag är rätt trött nu ska jag erkänna...

Jocke har varit hos Patrik och Therese och kollat fobollen nu ikväll, de har druckit öl och haft en trevlig kväll. Jag hämtade honom nu när jag slutat jobba och Atlas han är så duktig här hemma när han är själv :)

Nej, ni får ha det så bra!!

Ett emormt stort TACK svärmor för att allt, du är verkligen en klippa!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0