Slött, men fint väder

Vi är inte den piggaste familjen i Önneköp idag...Jocke är inte riktigt kry, blivit hans tur nu :(
Så det har inte hänt så mycket, det blev en lite tidig dag, Lillan vaknade tidigt, men jag fick henne att somna om igen iaf. Fast då vaknade Ninni.......

Bröd har jag bakat, det blev bra! Vi har mumsat lite på det nu efter töserns vila. Men annars har de tinte hänt mycket mer än att jag fixat en maskin tvätt.

Funderar på att gå ut. Det är ju fint väder, alltid nåt. Kanske ta en sväng till lekplatsen eller nåt. Så blir det kanske ett par glada ungar med :)

Jag började med inlägget om pappas 60-års fest igår, men kom inte så långt. Ni kommer få det. Sen...

Ha en bra söndag, så hörs vi!



Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej hej kan inte låta bli hehe.... TACK MALMÖ haha kram Jennie

2011-09-26 @ 10:27:48
Postat av: Anna

Ooo, du Jennie....mmmm...säger inte mer.....

men får väl va sportslig nog att säga grattis då... ;)

2011-09-26 @ 10:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0