Oj..

Vilken helg...så jävla trött jag va igår!!!!
I lördags va det dags att gå upp vid 6 tyckte Lillan och sen jobbade jag ju till 22...
Jag hämtade Roxana klockan 8 igår morse, då startade dagen och sen jobbade vi till 21....
Som pricken över i:et, så började jag bli lite förkyld med...så jag va rätt trött på tillvaron igår kväll, mina ben ville inte stå nästan.

Men nu är helgen över och jag fick ligga och dra mig och summra lite extra idag, Jocke tog töserna imorse :)

En liten familjedag ska vi försöka få ihop idag :)
Behövs :)

Nu ska jag göra en macka till, till Ninni. Och jag ska ta mig en kopp kaffe till!
Hoppas er helg varit bra,  vi hörs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0