Lillan-morgon

Klockan va 8.20 när jag steg upp. Lillan väckte mig och vår dag började.
Jocke och Ninni sussade gott vidare och jag blev lite smått chockad över att Ninni tog en ordentlig sovmorgon!
Men hon har nog varit vaken en stund i natt, hon kom in till oss i natt och klöddade med sin kudde och hade sig...så hon va väl trött helt enkelt.

Men det va faktiskt rätt mysigt att få en morgon med Lillan :)
Vi fixade i köket och sen gjorde vi iordning en deg till dagens bröd. Lillan hjälpte visserligen inte till så mycket...först stod hon i trappen och skrek efter Pappsen, så hon fick komma och sitta på bänken och mumsa på knäckamacka när jag gjorde degen :)

Sen kom Ninni upp och kort därefter kom Jocke med och nu dagen verkligen igång :)

Igår va jag och töserna på idrottsplatsen och spelade lite fotboll, vi ska kanske dit en sväng sen idag med. Man får ju passa på när vädret tillåter på detta viset :)


Gårdagens fotbollsrunda :)





















Sen morgonens bagerska :)






Hörs sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0