Länken...

Hahaha, ja det va ju inte så jävla snällt av mig...säger att ni ska få en länk till bilderna för att jag inte pallar sitta hela kvälle...och sen får ni ingen länk. Sorry!

ANDY`S LEKLAND


Där har ni den iaf :)

Idag har vi iaf bara tagit det lugnt under förmiddagen och sen va vi iväg och handlade lite innan vi kom hem och åt middag.
Mange kom hit med en stund, trevligt som vanligt, vi har ett nytt spel hemma som vi började på idag :)
Ninni som inte hade somnat än va med och spelade lite :D
Hon fick, eller rättare sagt försökte, trycka på sakerna man skulle plocka upp :) Ja, hon lyckades ju faktiskt en gång själv :)

Nu är sover barnen gott, Ninni somnade bara en liten stund efter att Mange hade kört och nu ska vi snart se på Idol :)
Ja, vi tittar faktiskt på det! :D
Förra året, tror jag det va, så kollade vi med på det lite halvt om halvt iaf. Det är roligast nu i början, när det är uttagningarna, men sen om där är nån man tycker om, så får man ju se hur det går för dem :)

Ja, Ninni ska ju snart börja på dagis! Vet inte om jag har sagt det....??
Men iaf, den 4 oktober börjar hon. Vi har ju varit och hälsat på där en gång och jag har frågat Ninni om hon vill dit och hälsa på en gång till innan hon ska börja där och det vill hon. Så ska se om vi kanske kan ta en sväng dit nästa vecka :)
Beredd verkar hon va iaf, vi har pratat om det och hon vet att det kommer bli så att jag lämnar henne där, sen får hon stanna själv till jag kommer och hämtar henne igen.
Som hon själv sa: Mamma kommer hämta Ninni, Ninni lekt klart.
Kommer inte va några problem att skola in den tösen inte :)
En dagisväska har hon fått och idag hittade jag en fodrat regnställ med, kanon! Billigt va det med, ännu mer kanona! :D
....ja........oj, det kommer kännas både hemskt och roligt när hon börjar....men jag tror att den hemska känslan kommer försvinna när man ser hur roligt hon har :)

Oj, kom precis på att jag ska baka bröd imorgon, så jag får gå och förbereda degen :)
Nu har jag ju inte bakat på några dagar...va gott det ska bli :)

Vi hörs, ha det så bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0