Jahaoo...

Ja, måndag.
Vad har hänt idag då?
...
....
Njä, inte så mycket.

Tur nog så somnade vi ju lite mer gamilng-tid igår, så vi fick ju en del timmars sömn i natt....Lillan har ju fått för sig att hon ska upp vid 6-tiden...och hon väcker Ninni med, så det blir full rulle direkt.
Jag försökte sjasa upp Ninni i sängen igen till Jocke, men det tyckte hon inte va nån bra idé, så hon och Jocke kom med ner och dagen va igång.

Vi har inte gjort nåt sådär speciellt.
Jag har tvättat (visst fan...måste ner och tömma maskinen sen ju....) och dammsugat...det har varit lite lek, lite chill...ja.
Jocke har varit ute och jagat nu ikväll, men han är på väg hem nu.
Blir väl en film innan vi tackar för oss.
Lite te också, det är jag sugen på :)

JA! Vet ni vad!!?
(nä, hur fan ska vi veta det, tänker Jocke säkert nu, och säkert svärmor med...;) )
Nä, klart ni inte vet, men snart vet ni! :)
Ninni börjar nog bli stora tjejen...
Ikväll när jag skulle upp och natta henne, så sa hon till mig att hon skulle vila i sin egen säng (hon brukar få välja själv och det blir att hon vill somna i vår) och sen inte nog med det...jag skulle gå och vila i min säng, sa hon!!
Jaha, tänkte jag och stoppade om henne och gav henne godnatt-kram och puss och gick och satte mig i vår säng så att hon inte såg mig.
Hon började fixa lite med alla gosedjuren och efter en stund sa jag till henne att hon skulle vila.
Utan protest, la hon sig och sen somnade hon!! :)
Duktiga tösen :)

Nu är Jocke hemma!

Vi höres, hao de!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0