Inte mycket här inte..

Har inte hänt så mycket här idag...
Plåtnissen kom och påbörjade sitt jobb med fönsterna. Lillan gick och vilade, men Ninni kunde inte vila när han hade kommit och börjat sitt arbete.
Jag blev på rätt dåligt humör, lite trött och lättirriterad. Det är ingen bra kombination när Ninni inte kan vila och blir på tjivhumör.
Men vi gick ut en liten stund när Lillan vaknat igen och sen blev det fika när vi gick in igen.

Rätt skönt sen va att töserna somnade båda två och vi fick vilat lite allihopa. Behövdes känner jag.

Vi ska väl fixa ihop lite käk här sen och sen ska Jocke in och spela fotboll.
Tösrena ska jag lämna hos Maria en stund ikväll, för det är ju föräldramöte. Snällt att hon kan ta töserna, så kommer jag dit och Jocke kan ändå spela ikväll.

Ja, får väl se vad det blir av föräldramötet ikväll, får man träffa de andra föräldrarna med och se vad de är för några... :)
Nåja, hörs vi inte ikväll, så hörs vi imorgon!

Hao de gutt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0