Inga cigg, inget kaffe...

Vi delade den sista ciggen igår kväll. Så det va ju bara att hoppas på att töserna skulle ta lite sovmorgon...affären här öppnar klockan 9.
Men det gjorde de inte, lite innan halv 8 va det "god morgon" tyckte de...
Nåja, tänkte jag, jag klarar det tills affären öppnar, kan dricka mitt kaffe och sitta och uggla vid datorn eller nåt.
Men sen kom jag på, kaffet va ju slut.....!
Så efter välling och bojboj till töserna, så packade jag in den i bilen och vi körde till Hörby.
Kaffe och cigg-check!!

Nu ska vi käka frukost och sen ska vi får upp Pappsen så vi kommer igång. Måste ta itu med trädgården lite till, så är det bara att köra allt trädgårdsmög till tippen sen. Ja, och allt annat skit som är ihopsamlat för att kastas.

Sen ikväll ska jag på mitt allra första föräldramöte!!!
Känns så vuxet, haha :)
Så vuxen känner ju liksom inte jag mig :D
Ja, jag förmodar att det är jag som kommer gå dit, Jocke är ju inte så överhappy att det är dagisdags...hehe.
Sen är det dags på tisdag, Ninni börjar på dagis - och hon ser iaf fram emot det :)

Nej, frukostdag! Magen morrar på mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0