Ich!

Ingen riktigt bra dag idag...men nu får det va slut på de dagarna och nya tag tas!!
Men men...

Jocke är ivög och jagar ikväll och tösrna sover gott. Jag har ett bröd i ugnen, men jag tror faktiskt inte att det kommer va nåt vi tuggar i oss, hade inte rätt mjöl hemma...vi får se.
Annars har vi ätit nybakat tre mornar i rad nu :) Göttit!!

Får se om jag tar fram pennor och skissblock efter att brödet är klart, annars ska jag sätta mig och fixa med lite bilder till er. Va ju ett tag sen, hehe.

Hoppas ni alla har det bra iaf :)

JO!!!
Vet ni! Jag har blivit moster igen!!
Den yngre av mina äldre systrar blev mamma igår för första gången! :)
Grattis till nya famijlen!!
Så nu har töserna fått en till kusin, inte är det så stor åldersskillnad heller ju. Nu hoppas jag bara på att kontakten kan bli lite bättre med, hade varit lite roligare. Den är ju inte på topp om jag säger så.
Men, får väl tiden visa.

Nu får jag snart kolla brödet och lufta ur här lite. Det är tur att barn verkligen sover när de sover...för brandlarmet som sitter i sovrummet, där båda töserna nu ligger och sover, har gått ett par ggr p.g.a ugnen, hehe.
(Ja, där ligger lite skit i botten...men det fösvinner ur min planering lika fort igen när jag tänker på det....)

Hao de, vi hörs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0