Fönsterbyte!!

Ja, efter att ha suttit och väntat på byggarna i sådär en timme....så kom de till slut och nu är de igång med att byta fönster :)
Kommer bli bra!
Hoppas jag...haha, nä det kommer bli bra och skönt att få det gjort! Slippa känna hur det drar i nacken när man sitter i soffan och nu kan vi börja komma igång här hemma ordentligt. Vi har inte velat fixedona för mycket innan detta blivit gjort. Känns ju lite bul om man målar om och har sig ifall det skulle hända något nu med detta jobbet.
Så målas och fixas ska det göras nu under hösten :)
Najs!

Töserna är ju hos farmor. Det va jobbigt att somna igår. Jag va trött, med det va ju så tomt här hemma....jag har ju vant mig vid att lägga mig i sängen brevid Ninni nu när Jocke har bott i soffan p.g.a jakten. Men ingen Ninni...och ingen Lillan som låg och sussade sött i sin säng..
Men jag somnade till slut iaf och klockan 7 ringde klockan.

Töserna har det toppen hos farmor, vad annars, haha :)
Fick pratat lite med Ninni nu i morse med och det va skönt att få höra hennes röst!

Ja, vad vi ska göra idag vet jag inte riktigt. De ska ju hålla på här hemma. Men en sväng till marken ska det bli iaf :)

Jocke ska hänga med André en sväng till hans mark nu, så jag ska faktiskt, håll i hatten....ner och slänga in en maskin tvätt!! :D
Sen ska jag rita lite :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0