Bullar och bröd

Hade ju kunnat komma i säng lite tidigare igår, men får skylla mig själv. Så är det när man kollar film ibland...

Nu är jag och tösrna uppe och igång iaf, kaffet blev precis klart och degen som ska bli bullar har jag fixat  och står och jäser nu :)
Självklart har Ninni med bakat, hon får sin egen lilla mjölhög och en liten klick deg, sen bakar hon med :)
Sen är det ett bröd som ska göras med, så har vi för hela dagen. Hoppas jag, hehe.
Men funderar på att förbereda en deg till ikväll med, så kan vi ha det brödet till imorgon bitti...men det är ju godast med helt nybakat :)

Lillan fick ett ryck igår och gick en massa på kvällen :)
Hon har gått en del nu redan idag med, släpper själv och kommer knatande :D
Dock inte lika lätt när man är lite småtrött...sovit en timme till hade inte skadat, gäller båda töserna...

Ska se om jag kan sätta mig och fixa ett inlägg till er om sugdegsbakandet sen idag :)

Så nu bråkar töserna....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0