Andy´s Lekland

Eftermiddagen ägnades åt lek och bus :)
Vi stcka iväg till Andy´s Lekland och gissa vem som sken upp som en sol när vi kom fram...? :)

Både Ninni och Lillan hade jättekul! Jag och Lillan va på den "lilla" avdelningen undertiden Ninni och Pappsen rockade loss på den "större" avdelningen :)
Sen, lite senare när Ninni hade busat lite på lilla anvdelningen med, så hängde jag med henne till den större och hon fick visa mig allt hon hittat där :)
Lite krig mellan mig ohc de andra barnen blev det sen med luftkanonerna....hehe, rätt skoj faktiskt! Ninni hjälpte mig att samla ihop bollar och ladda kanonen :)
Sen skulle småpågarna börja skjuta med de hårda plastbollarna...då gick vi. Där finns mjuka bollar att skjuta med och kan de inte föjla reglerna, så kan de fan leka själv! Hmf!

Nåja. Efter ett par timmar så fick vi börja tänka på refrängen och vi körde och fixade mat på Makkedonkan :)
Dock sov Lillan då och hon va vrålhungrig när hon vaknade, så de fick bli ett stopp hos farmor på vägen och mat i magen för Lillans del :)

Sen hem och imorgon ska töserna busa med farmor :)

För att jag inte ska behöva sitta här hela kvällen, så får ni länk till fotona :)
Inte så bra bilder, tagna med mobilerna och jag såg sen att de bilderna som tos hos farmor hamnade mitt i allt. Men det får ni på köpet :)

Ha det bra!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0