Tjoff...

Tiden bara flyger iväg nu tycker jag. Redan söndag.

Igår va vi ju inne i Hörby. Dock hade väl dagen kunnat börja lite bättre än vad den gjorde bara...Atlas kom i bråk med en annan hund. Inte så bra, men ingen kom till nån allvarlig skada som tur är!

Sen bar det av mot fotbollscupen.
Jag och töserna stannade över första matchen, sen va det frukost för vår del uppe hos morfar :)
Ninni skulle inte följa med sen, hon skulle stanna med morfar. Jaha...
Så de gick och matade ankorna. Eller kastade bröd till dem iaf, de va visst så mätta så att de inte brydde sig om brödet.

Jag och Lillan tog oss tillbaka till IP och då hade Maria och barnen med kommit dit.
Jocke och laget spelade bra, de kom 3:a av 9. Så det ska de va nöjda med tycker jag. Speciellt med tanke på att de inte tränar, de träffas liksom bara när det är match :D
Men de skulle visst komma igång och träna nu med, så då lär de nog minsann bli redit grymma tror jag! :)

Ninni kom tillbaka med morfar sen och vi stannade sen för att se finalen med innan vi körde hem.
En trevlig dag blev det.
Det va soligt och fint, även om det inte va direkt varmt, så va det en fin höstdag!

Väl hemma hände inte mycket, slöa hela familjen. Jag och Jocke kollade på Jägarna, tösrna lekte och vilade lite.
Sen blev det Salle-mat och när töserna hade lagt sig, så spelade jag och Jocke NHL :)



Idag ska vi se om vi tar en sväng till lekplatsen. Jocke skulle nog hjälpa Frida med lite engelska med idag, så kanske kan ta en sväng till dem och ta en kaffe, så får vi träffa Ingegerd med :)

Nu ska jag iaf dricka lite kaffe och sen ska jag fixa lite mer tvätt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0