Telefonkö...

Ringde till dagis innan vi gick och la oss igår. Slippa gå upp idag för att säga att Ninni inte kommer idag.
Så lite sovmorgon idag blev det till slut. Lillan vaknade till vid 6/halv 7, men nöjde sig med nappen och sen blev det att gå upp vid 8, Ninni kom in och la sig hos mig vid halv 8 och strax efter började Lillan snacka, men vi fick ju ligga och dra oss lite :)

Suttit i telefonkö till vårdcenrtalen...
Tyckte först inte det va så farligt, jag hade plats nr. 5. Och snabbt därefter blev det 4.
Så jag väntade. Och väntade....
Tyckte det började bli lite drygt och det va bara vanliga signaler, ingen röst som berättade vilken plats jag hade, det bara tutade på.
Så jag provade att trycka 1:an, för att bli uppringd. Men det gick inte och sen hörde jag bara "ogiltligt nummer"
?
Det bröts, jag ringde upp igen, det bröts och jag fick samma röst i örat...va fan nu då?!
Ringde igen och tryckte snabbt 1:an för att bli uppringd istället. Fixade allt med det, gick in igen, satte telefonen i fönstret...ingen täckning!! MÖG!
Men sen när jag stod men luren i handen och funderade på vart fan jag skulle göra av luren, så ringde de! :D
Så tid fick vi, 13.40 ska va va där och se vad det är med Ninnis öra.

Sen får vi se vad som händer idag. Funderar på om jag ska se till att få tummen ur röven och sortera bland tösrnas leksaker. Det behövs verkligen!

Vi hörs sen, ha en bra dag gott folk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0