Slut i kroppen

Jag har jobbat fredag och lördag. Sovit en timme från fredag morgon till lördag kväll. Så helt slut i kroppen...
Jocke va chaffis en liten sväng igår när jag kom hem, ja la mig på soffan började kolla på serien vi ser på, för att komma ikapp Jocke lite som kollade en del på den igår.
Men jag kom inte ikapp honom, långt därifrån...det tog nog inte 5 minuter efter att jag lagt mig tillrätta, sen sov jag.
Men det behövdes ju så. :)

Nu vid 8 vaknade Lillan och tyckte vi skulle upp, så jag väntar nu bara på de sista dropparna kaffe som ska rinna ner i kannan, sen får jag mig en kopp. Eftersom det känns som att jag lätt hade kunnat sova några timmar till, så är den koppen kaffe efterlängtad nu...

Ninni har sovit hos söta Frida i natt :)
Hon ville låna Ninni igår och det blev övernattning med. vi ska hämta henne sen och sen ska vi se vad kuligt vi hittar på idag :)
Jag är ledig iaf :)

Första frosten har nåt Önneköp i natt...d åär det dags för det med då.
Måste få tunnen loss och gå igenom tösernas kläder igen och få fram mer varma kläder känns det som. Får bli kommande veckans projekt.

Jepp, hoppas ni alla har en bra helg. Nu är det blöjbyte och sen kaffe som väntar! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0