Skitväder!

Vi som skulle över till grannen och ta en kopp kaffe och fixa lite med veden....men hur spännande är det i sånt här skitväder..?!
Kan ju inte direkt lämna Atlas ute i buren när det regnar såhär heller. Så det får vänta då, ser vad det blir för väder imorgon istället.

Allt gick bra på dagis idag. Och Ninni tyckte nog det va roligt att Lillan va med och lämnade henne. Vi stannade en liten stund och Lillan gick raka vägen in och började leka hon med :D
Men sen gick vi och Ninni sa glatt hejdå och gav oss varsin puss och kram.
Det blev en liten sväng till affären och vi va hemma en liten stun innan vi fick gå igen. Då va Lillan trött och hon va på väg att somna under tiden vi va hemma...men hon va på bra humör ändå och när vi sen kom hem igen, så somnade hon gott :)
Ninni va rätt trött hon med, satt och slöade i soffan och sen vilade hon med en stund.
Då passade jag med på att vila, mår inte riktigt hundra idag, har nog en rejäl förkyldning som lurar...
Sen va Ninni söt och go!
Hon vaknade till, bad mig att hjälpa henne att sätta igång en film och sa sen att jag skulle vila lite till, hon tittade på film så länge!
Sen la hon filten över mig igen och gick och satte sig i andra soffan.
Härliga, underbara tös!!
Jag låg och slummrade ett litet tag till, sen vaknade Lillan med, så då påbörjade vi eftermiddagen.

Vi har fikat lite och nu istället för att fixa med veden, så ska vi städa lite och baka lite med :)
En kopp ta ska jag först göra till oss, kanske kan känna mig lite bättre efter det.

Ha det bra i regnet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0