Själv på dagis

Idag gick vi till dagis som vanligt, men jag stannade bara en liten stund. Sen fick Ninni va där själv för första gången!
De skulle leka med lera när jag gick, så sysselsatt va hon :)
Puss och kram och hejdå. Inga problem där inte!

Är nog mer så att det hela tiden varit jag som varit lite nervös och tyckt att allt känts konstigt, och inte Ninni...
Det va tomt att gå hem själv, nu har jag ju ändå varit där tillsammans med Ninni hela tiden och sen gått hem med henne....nu gick jag där själv. Och kom hem själv.
Men det gick! :)
Det va ju ingen lång stund hon skulle va själv och sen när det va dags att hämta henne, så gick Jocke och fixade det. Jag och Lillan fixade pannkakor under tiden, så det blev dagens lunch :)
Ninni hade haft det kanon på dagis själv och hon ville knappt hem! Skönt att hon trivs så bra redan :)

Efter pannkakorna så har töserna nu vilat en stund och jag och Jocke har kollat serien! Den är ju bara så bra!

Annars idag...ja, jag ska ner och fixa lite tvätt nu snart, annars blir det bara lugnt. En mysig innedag i det ruskiga höstvädret.
Lite sugen på att baka är jag, men vet inte riktigt vad det skulle va. Får se om jag kan komma på nåt sen kanske.
Mat idag...blir nog Salle-mat :)

Vi hörs sen, ha det så bra så länge!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0