Nja...

...jag kan väl inte direkt skryta om dagens utföranden....hehe.
Har inte gjort så mycket, inte kommit igång ordentligt. Fixat lite med tvätten, har bara en kasse kvar av barnkläder som ska tvättas och sorteras. De tvättades ju innan de lades undan, men vill gärna tvätta dem innan användning, de har ju legat i källaren...
Det börjar bli lite trångt i tvättstgan nu, har ju fått en liten hjälpreda till :)
Men vi löste det. Lillan drog ut kläderna från tvättmaskinen, Ninni kastade in det som skulle in i sorktumlaren och sen hängde jag upp det som skulle hängas  :)

Men nu när jag kommit så pass långt med kläderna, så kan jag börja få lite ordning i rummet där nere med, så att jag kan få väcka sakerna som är ivägen i hallen där nere. Där ska ju veden in sen. Det vi får hem nu, ska vi försöka få plats med  under trappan, längst den väggen. Men som det ser ut där nere nu, så får vi inte plats med nåt alls...
Tänkte att jag skulle komma igång när töserna gått och lagt sig. Är lite lättare då, och går framförallt lite snabbare...Lillan är så bra på att gå efter och dra upp saker som jag plockat undan nu... :)

Jocke är iväg och jagar, han såg saker han absolut ville se när han va på marken innan idag. Så han kom bara hemom och åt lite, hämtade bössan och sen körde han igen :)
Hoppas det bli nåt!! :)

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe till och jag ser att Ninni redan börjar bli trött, trots att hon vilat länge idag....men inte så konstigt när hon är lite sjuk ju... :(

Om inget annat så hörs vi imorgon igen! Hao de!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0