Litt öl och vin :)

Det är en lyxlördag!
Vi dricker lite öl och vin. Det va ett tag sen :)

Frida är här, ska sova här i natt. Mange och Martine kommer närsom och vi tänkte att vi skulle ha en trevlig kväll med lite dricka och kortspel!
Kuligt!! :)

Töserna sover som små stenar redan. De vilade bara en stund i förmiddags, så de vä rätt trötta nu.
Lär väl bli en tidig morgon imorgon med, men det får man på köpet. Får trösta mig med att klockan kommer va en timme mer imorgon när jag vaknar ändå ju, klockomställning i natt ju! :)

Annars idag...ja, chill och jag har fixat lite med tösernas leksaker. Kom en bra bit iaf, ska fixa hyllor och lite fler ordentliga lådor till allt sen. Fixa deras rum efterhand :)
Nu har vi iaf inte så mycket saker här nere och alla nallar de asat ner då och då har åkt upp igen, de tog en jävla plats...

Nu ska jag korka upp vinet hade jag tänkt :)
Jocke sitter och roar sig med sin nya kompis, Google translate.....skriver en massa barnförbjuna saker på engelska och sen trycker han på knappen för att få texten uppläst....han har roligt :D

Ha en trevlig kväll alla, hörs imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0