Lillan...

Jag hade satt klockan på 8, lite lagom tyckte jag då vi ska va på dagis 9.30.
Men Lillan höll inte med, hon vaknade vid 7. Så nu sitter vi här och jag väntar bara på att kaffet ska bli klart så att jag kan få mig en kopp.
Vi va uppe sent i natt....visserligen vilade Jocke en bra stund igår eftermiddag och jag fick en vila senare på kvällen efter ett misslyckat försök.
Men känns ändå att man kom i säng sent....fast det är inte så oväntat heller. Vi har hittat en serie igen som är skitbra!
Sons Of Anarchy heter den. Riktigt bra serie om MC gäng, livet runtomkring, innehåller lite av allt! Rekommenderas! :)

Annars igår hände inte så mycket, jag bakade lite bröd, tvättade och kom aldrig till dammsugningen. SÅ dit får jag väl ta mig idag. Hata hundhår!

Nu är det kaffe och sen väcka Ninni som gäller!
Hörs sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0