Inget dagis...

Ninni vaknade vid 2-tiden i natt...hon hade växtvärk. Stackaren.
Inte nog med det, hon började få ögoninflammation med.
Lillan vaknade med till, så det blev en lite nattlig familjestund i detta huset.
Lillan somnade sen igen och vi kollade vidare på serien, men sen somnade jag och missade det sista innan det blev hög tid för att ta sig upp till sängen ist.

Så idag är Ninni hemma från dagis. Så för att ändå hitta på nåt, så har vi bakat lite nu :)
Va sugen på att baka redan igår. Och i förrgår. Så idag gjorde jag slag i saken och det blev chokladmuffinsar!
Länge sen jag gjorde det och det blir ju lite mer av det hela än att göra en kladdkaka eller nåt, så jag ska ta med mig några till jobb idag.



Jepp, jag ska jobba idag. Va ju ett litet tag sen nu.
Och ja, det är väl de vanliga blandade känslorna om det. Kul att hitta på nåt annat för en dag, men...borta bra men hemma bäst :)
Men familjen, då trivs jag!
Men jobb är ju ett måste, hehe :)

Det är ju inte mer än nån månader till, sen är det dags att ta itu med den biten på allvar. Lillan börjar på dagis i januari och då är det bara att hugga in ordenligt på jobbfronten.
Så får vi se vad det blir av det. Trivs ju som fisken i vattnet på jobb. Med jobbet och med de jag jobbar med, men tiderna får jag ångest över. Vara borta så mycket från familjen är inget jag tycker om. Vara ifrån barnen varje kväll, inte få ha kvällsmys eller natta dem, det får jag ångest över.
Bara ha familjetid påförmiddagen-det är ångest.
Men men, nåt ska jag nog få ihop :)

Nu ska jag ta en kopp kaffe till, ner och fixa tvätten och sen får Jocke med komma upp :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0