Förlåt...

Ja, gott folk, jag får be om ursäkt för att det är tradet att klicka in här och det inte finns nåt nytt att läsa....
Jag har ett inlägg om Lillans 1-årsdag, men det har jag inte hunnit bli klar med. Är bilder och så som med ska in, så ni får tyvärr vänta...

Dagarna har varit blandat bra och obra här, sjukstuga har vi blivit...sådär halvdanna som vi är. ;)

Men jag ska sätta mig och göra klart det inlägget så fort jag har tid och ork. Lovar!
Nu pallar jag inte, har varit uppe sen lite över 6. Vi har tagit in och staplat 3 kubik ved i eftermiddags. Lite trött... :)

Ska chilla och mysa i soffan till en film innan jag somnar....eldas görs det här, så jävla go och härlig värme kaminen ger nu :)

Hörs, bajbaj kram på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0