En söndag

Jocke fick iväg och fixa lite innan idag. Lillan vilade, så jag och Ninni gick ner och tog ett bad och sen blev Skruttan klippt :)
Lagom efter det så däckade hon i soffan och Lillan vaknade :D

Jocke ringde och sa att han va klar, att vi kunde göra oss klara så vi kunde köra ner till lekplatsen.
Lillan fick lite käk, jag slängde snabbt ihop lite havreflarn till kaffet som skulle med till lekplatsen, däe vi skulle träffa upp Mange med :)
Allt va klart, Ninni vaknade och Jocke kom hem.
Sen bar det av.
Lite väl kallt va det faktiskt, men vi stannade en stund iaf och sen handlade vi lite innan vi sen körde till Anette och Rickard på kaffe.
Men, när man kommer dit på kaffe, så blir det ett helt buffébord med godsaker!! :)
Ni kan tro att Ninni njöt, haha.
Det blev glass med chokladsås, kakor, kex, chips och läsk!
Inte kloka! Men gott är det ju :)
Efter en trevlig kväll där med alla godaker, mys med katten och vovvarna så körde Jocke hem oss och sen körde han in till Frida för att hjälpa henne lite med engelskan.

Jag har lagat mat och vi har ätit, Lillan däckade strax därefter och Ninni varvade ner till Bilar 2.
Nu i skrivande stund däckade hon med :D
Bra att hon somnde nu, det är upp tidigt imorgon och från och med imorgon är det nya rutiner, upp vid 7!
Som tur är så är hon ju inte så svårväck och kommer igång bra när det behövs, så även om klockan är 20.30 nu, så kommer det nog inte va några problem imorgon bitti eller att få in de nya tiderna i rutin :)

Nej, jag får gå upp och lägga skruttfian min och sen ska jag fixa köket, tvätten och göra en deg till morgondagens bröd :)

När Jocke kommer hem är det nog NHL som väntas :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0