Dygenatt

Vi kom ändå i säng ganska i tid i natt. Men sen ställde Lillan till det...fy vad dryg hon va!! Skulle inte somna ordentligt...

Men det va ju bara att gå upp nu i morse  när töserna vakade...eller ja, jag låg och drog mig en stund, sen blev Lillan sur på mig... :)

Nu har jag fixat två bröddegar, de står och jäster nu och om några timmar är det dags att baka till dem :)
Vi ska iväg och handla lite sen och om vädret håller sig, så vi kan lämna Atlas i buren och åka alla tillsammans, så ska vi åka till marken sen tillsammans och kolla läget :)

Annars är det städning och tvätt som gäller idag, ta tag i källaren och få ordning här hemma!

Men vi hörs sen!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0