Det hänger i...

Drygt att va trött. Igår kunde jag bara inte hålla mig vaken när vi skulle se på UFC. Jag t.o.m satt och sov.
Skitdrygt!

Lillan vaknade 6.40 idag med, så onödigt! Det hade ju kunnat bli ett par timmar till, men nejdå.
Så jag känner mig rätt sliten även idag och det gör mig på nån vänster lite irriterad, vill ju inte va såhär.
Men jag dricker kaffe och sen får vi se om töserna kan synka sin vila, så jag med kanske kan få en halvtimme eller timme :)

Jocke är iväg och jagar älg!! :)
Hoppas han får nåt!!
Han kommer va iväg precis hela dagen.
Jag tycker om jakt, men jag skulle nog sldrig satt mig i ett torn hela dagen. Ajsing-bajsing i röven...!!

Om en timme ska jag och Lillan gå och lämna Ninni på dagis. Jag hoppas att vi ska göra som vi gjorde i torsdags, att hon är där själv, just med tanke på att jag har Lillan med mig. Annrs får de väl ta att jag har henne med mig även om jag ska stanna en stund.
Men jag tror nästa att Ninni ska va där själv. Vet att hon inte har något emot att va där, så det är nog bara att lämna henne :)

Sen ska vi jobba lite i eftermiddag. Ska kolla över lite ved som grannen har som vi får :)
Ska kolla vad som behöver göras, se om där är nåt jag kan göra idag kanske.

Nej, en kopp kaffe till nu och sen får jag börja göra oss klara för avfärd. Jag är iaf glad att det inte regnar, så slipper jag iaf klödda med regnskydd och sånt med...

Hörs sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0