Bröd och namnam

Ninni va själv hela stunden på dagis idag och det hade gått jättebra. Hon ville ju stanna lite till när jag hämtade henne, men ingen protest att hon skulle hem, ska ju dit imorgon igen :)

Sen har vi bakat bröd, det blev lite väl hård skorpa på de två första...men jag har ett till på G iaf. Det går ju att äta iaf :D

Sen har jag testat en sort till av coockie-pops. Jag testade en sort i helgen och nu har jag en annan smak. Men de jag gjorde först va godast.
Men jag gör nog båda till Lillans kalas ändå. Är ganska mycket chokladsmak i de första, så kanske inte faller alla i smaken :)

Nu ska jag klä på Lillan, så sticker vi över till grannen på en kaffe och kollar in veden. Jocke och Ninni vilar, så då kan vi ju passa på sålänge :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0