Zlaaatan, Zlaaatan! :)

Idag har det bakats kanelbullar a´la svärmor-style :)







Sen fick vi fikabesök av grannarna och vi mumsade kanelbullar och snackade.
Sen va det hög tid för mat, töserna va både hungriga och trötta...
Jocke kom hem sen och då fick han sin försenade farsdags-present. Jag hade ju hoppats att den hade kommit i fredags, men så lyckat blev det ju inte. Men idag låg den i lådan iaf och bättre sent än aldrig säger man väl...
Välkommen Zlatan! :)
Jag ska minsann också läsa den sen!




Nu håller Jocke på att fixa matlåda till imorogn och ugnen satte han igång, det är ett monsterstort bröd på G.... :D

Jag är trött idag, har varit igång hela dagen....blir nog en tidig kväll för min del. Tyvärr får jag väl säga, då Jocke inte är så trött idag. Han sov ut så pass bra under helgen, så han är människa igen. Men det är ju bara bra :)

Städat har det inte blivit idag, blev fika istället, hehe. Så det står på schemat imorgon, annars chill :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0