Trött Bajb

Naj fan, inte är det nån kärlek i sig här i detta hushållet som veknar, men min darling är helt slut.
Han kom hem, hade varit inom och handlat en del, så nu ekar det inte i alla skåp och i kylen igen. Vi slänge ihop en snabb middag med Dolmio pastasås och åt. Det va inget för töserna, ha hade fått tag en som va lite starkare i farten. Men de åt pasta och fick lite macka.
Sen va det soffan med mys och film för Pappsen och Ninni. Tog nog inte 7 minuter, sen snarkade Jocke :)

Lillan är nattad och strax ska jag gå upp med Ninni.
Vi har haft diskusion om hennes sovande. Hon är ju inte trött tycker hon, såhär på kvällen. Men jag sa t.o.m till henne nu ikväll att hon får sluta på dagis om hon inte är duktig nog att sova när hon ska.
Hon är ju så trött och tråkig på dagarna...
Men nu är ju Pappsen hemma, så hon kommer nog lite lättare till ro ikväll.
Om inget annat så har jag en liten Ninni som kryper upp och lägger sig hos mig i natt... Lite halvdrygt, hon tar ju sån plats! Ligger kors och tvärs över oss, sparkas och petas.
Men just nu känns det lite som att bara hon sover så...

Så skönt det är att ha Jocke hemma. Fine, han sover och jag vettefan om jag kommer försöka väcka honom. Han behöver ju sova. Men synd om han ska bli purken på mig för att jag inte väcker honom. Det är ju Sons Of Anarchy ikväll....är ju en så jävla bra serie!
Tisdagar är det Walking Dead och torsdagar SOA :)
Våra serie-mys-kvällar :)

Nej, nu ska jag börja berarbeta Ninni...

Just det, håll utkik till helgen, för då kommer en hög med julgodis och julbak. Lite inspiration kanske :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0