Sovmorron!!

Igår la sig Jocke på soffan lite efter 7 för att ta en timme efter jobbeveckan.
Lillan la sig och sen ville Ninni gå och lägga sig, sådär lagom när Idol började ju....

Jag nattade Ninni, missade de två första som sjöng, men sen gjorde jag lite popcorn och satte mig i soffan och kollade vidare.
Jocke vaknade inte, snarkade ikapp med låtarna istället :)

Men sen blev jag trött jag med och försökte väcka Jocke igen så han kunde gå upp och lägga sig istället, men han snarkade vidare.
Jag gick och la mig och klockan va nog typ 21.30, haha...

Ninni kom sen och la sig hos mig och nån gång i natt, så kom Jocke med upp till sängen.
Lillan vaknade till vid halv 7, fick ny blöja och välling och sen somnade hon igen och jag gick och la mig igen :)

Sen fick jag sovmorgon, jag ohc Ninni gick upp vid halv 9!!!
Lite senare vaknade Lillan med :)

Jocke vaknade för kanske en halvtimme sen :)

Sen idag är det jobb...!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0