Söndag :)

Glad är jag, då hela familjen är hemma och vi har inget jobb eller något sånt som står på listan. Det är middagen i eftermiddag det är ju bra trevligt :)

Fars Dag är det ju idag!!
Så grattis till alla Pappor :)
Jocke får ingen present idag....min plan funkade inte riktigt som jag hade tänkt, jag trodde jag skulle kunna få hem den i fredags, men icke det, icke...
Så han får snällt vänta tills imorgon :)

Lite sovmorgon blev det idag igen, mycket skönt! Då är man redo för en ny vecka sen med tidiga mornar och full gång hela dagarna :)

Lite frukost kanske om en stund, jag gjorde ju ett bröd igår innan jag skulle till jobb, men hann inte grädda det. Så det överlät jag till Jocke. Han skulle bara skicka in det i ugnen när det jäst klart....
Men det hade han glömt. Brödet stod kvar på bordet när jag kom hem, så det va bara att köra igång ugnen och fixa det. Väljäst iaf :D

Hoppas ni har haft en bra helg och får en bra söndag, så hörs vi sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0