På tal om att baka. Tävla!

Jag har en favoritblogg när det gäller att få inspiration och tisp och härliga recept när det gäller att baka. Ni har hört om den här förr med den är värd att nämnas igen! Sockerrus!

Nu har hon en tävling, alltid roligt :)
Man kan vinna presentkort på 500 spänn som gäller på tre olika ställen och jag hoppas verkligen att jag vinner. Det är en massa fina och lyxiga pålburkat och andra jättefina saker man kan shoppa! Som jag skulle vilja ha söta plåtburkar till jul! Få ge bort en fin burk med hemmagjora godiar i!
Jag har hitta jättesöta burkar på facebook som en ska sälja, men hon svarar ju aldrig, så nu hoppas jag på att vinna här istället :)
Tävla ni med!!




Tävla hos Sockerrus och vinn ett presentkort på 500kr, i samarbete med LyxigaPlåtburkar.seRoligaPlåster.se och Änglaspel.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0