Njutit

Jag har njutit idag. För fulla muggar och bättre kommer det bara bli under helgen.
Jocke har varit hemma ikväll!! :)
Fattar ni?!
Handlats lite har det gjort, storhandla ska vi göra på söndag. Sen har vi ätit, Jocke hjälpte grannen en sväng och sen kom min pappa och hälsade på töserna innan han åker på firmasemester imorgon.
Töserna glada och Ninni ville följa med morfar hem sen när jag skulle köra hem honom. Sötnöten :)
Vi får låna pappas bil under tiden han är iväg! Så snällt :)

När jag kom hem, så sov hela huset.
Jag ska faktiskt joina dem nu, jag är trött...har städat som en galning idag. Har fan städat i ett par dagar nu, men än är jag inte nöjd. Fast å andra sidan, så är det inte jul än ;)

Imorgon hämtar vi hit söte-Frida! :)
Iblnad undrar jag om inte jag är lika glad som töserna över att hon kommer hit, hahaha. Men det är ju så trevligt att ha henne här :)
Det är ju julbord imorgon med Jockes jobb, så töserna får ha myskväll med Frida.

Nä, jag pallar inte uggla här mer nu. Ha en bra kväll, nu tackar och godnattar jag för mig....klockan 22 en fredag kväll....shit. :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0