Myslördag

Ja, lite snabbt här nu innan jag ska lägga mig ner här i soffan.

Jocke fick ju jourjobb....så det blev en rätt tråkig dag. Han kom hem lite senare på eftermiddagen och då kom Mojje oxå :)
Han käkade med oss och sen kom Mange med! :)
Så det blev en lite myslördag ändå med tervlig sällskap, kakor och sen namnam för Ninni och glass för Lillans del innan de kom i säng en efter en :)

Nu är jag faktiskt trött...och klockan är inte ens 21.30, hehe.
Visst är det najs med jour med tanke på pengarna, men jag hoppas fan att Jocke kan slippa det imorgon...så håll avloppen rent gott folk, vi vill ha honom hemma en dag iaf!! ;)

Hoppas ni alla har en bra helg, så hörs vi sen igen!

PS. Ninni öga blev bättre efter att det fick vilat bakom lappen! :) DS.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0