Mysdag och julbord

Jag och Mitt Älskade Hjärta får en mysdag idag. Tycker faktiskt vi är värda det :)
Ska hämta Frida sen och sen kör jag och Jocke iväg, vi ska klippa oss och handla nåt fint att ha på oss sen till kvällens julbord :)
Inte ofta han och jag gör något själva. Väldigt sällan faktisk vi lämnar barnen för att ha egentid, vi brukar ha något planerat annars, jobb eller om vi försöker komma iväg och jaga tillsammans.
Men inget sånthär och det ska bli riktigt mysigt.
Men jag kan väl nästan slå vad om att jag kommer ha smått abstinens efter våra små fininfar innan klockan har blivit 19 ikväll....

Vid 15 ska vi va hos en som Jocke jobbar med, sen vet jag inte vart vi ska samlas, om det är på firman eller om det är inne i Malmö.
Vi ska äta julbord på S:t Markus Källare och sen va det nån musikal med tror jag.
Aldrig varit på musikal, vet inte om det är nåt att gå på heller, hehe...

Hoppas ni får en trevlig helg, så hörs vi av!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0