Middag

Jepp, vi har varit på middag hos Skogstrollen.
Jonny kom och hämtade mig och töserna, Jocke körde lite innan för att handla, så va det med avklarat!

God middag, trevligt sällskap och Pontus va också där, va ett tag sen vi träffade honom, så det va roligt! :)
Efter mat och efterrätt blev det en kopp kaffe och sen blev det hemfärd och Ann körde oss hem igen.
Tack ska ni ha för en trevlig kväll! :)

Atlas stod ju ute i buren och hans koja blir inte fixad förrän nästa helg, så är lite kallt för honom att stå ute, det börjat ju bli kallare och kallare...minusgrader i natt och det förvånar mig inte om det blir så nu i natt med.
Men det brinner guttit i kaminen, så frysa lär vi ju inte göra :)

Hoppas ni alla haft en bra helg, ny vecka imorgon, nya tag och kanelbullar hade jag tänkt att jag skulle se till att få gjort imorgon :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0