Lördagen är här!

Det är lördag, det är helg, det är en familje om är hemma allihopa! Myser av bara tanken! :)
Lite sovmorgon blev det idag, Lillan vaknade till vid 6-tiden men somnade om och det gjorde jag med efter en stund. Kände mig lite för vaken en stund, vi brukar ju va uppe vid den tiden annars om dagarna. Men jag bestämde mig för att inte gå upp och sen somnade jag till slut och sen började dagen vid halv 8 :)

Jocke sover än, lite längre sovmorgon ska han gott få ha. Inte för att jag vet om han verkligen kan sova så gott nu när töserna är igång, de leker, spelar på instrumenten och har sig :)

Vi ska äta frukost nu och sen väcker vi nog Jocke. Så hinner han vakna till ordetnligt innan dagens arbete börjar. Det ska byggas hundhus till Atlas idag! Fribbe kommer hit och hjälper till :)
Sen har han sitt hus! Isolerat och klart, så ska vi bara inreda det med. Grannen hade en gammal madrass vi kunde få till honom, så får han det mjukt och skönt med!

Så, frukostdag nu!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0