Lite farmor, lite glass

Körde in till Hörby för att terra farmor lite, lämna morfars bil.
En kaffe hos farmor först och lite fika för töserna. Va mest Lillan som åt, hon kan alltid äta. Ninni har väl ingen super aptit...
Sen körde vi och lämnade morfars bil och när vi ändå va i Hörby, så passade vi på att handla lite och töserna fick glass av farmor. Och lite choklad :)
Farmor körde hem oss och det va glass som gällde för Ninnis del. Febern hade gått upp igen, så lite avedon efter glassen blev det med.
En kaffe till och sen körde farmor hem igen, tack ska du ha för idag!!!

Vi fikade lite till sen och när jag hade fått ordning på hemmet igen, så somnade töserna efter en massa busande och koj-byggande :)

Jag blev förfrågad ifall jag kunde jobba idag. Men inte så lätt att ge svar när man inte vet hur dags Jocke kommer hem ju.
Och det blir inte i tid idag fick jag reda på för en lite stund sedan. Övertid it is.
Så kanske lite bra att töserna vilar lite senare idag, så kan vi ändå äta middag tillsammans när Jocke kommer hem :)

Men imorgon ska jag jobba, blev bokat innan i veckan. Töserna får en Pappsen-dag, kan de behöva :)

Nu ska jag få igång kaminen, lite kyligt börjar det bli minsann...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0