Lite annat :)

Nej, jag har inte börjat städa än. Töserna vilar, så vill inte springa runt och väsnas rent för mycket heller, känns inte så snällt när Ninni ligger här på soffan, hehe.

Men jag har fått gjort lite annat iaf, lite roligare saker :D
Men ni får inte veta något än, HA HA!!
Kul är det iaf och spännande. Lite pirr i magen blir jag allt och jag hoppas att det jag fixat med idag, kan bli som jag vill. Och inte kosta rent jävla för mycket...

Men dammsuga ska jag iaf göra sen när töserna vilat klart, så får det va bra sen :)

Jocke har jouren idag och imorgon, han kanske skulle ha den sen något mer under veckan med. Så vi får väl se om han kommer hem i tid eller om han få stanna hemma...
Men det är ju bra klirr i kassan iaf om det blir jobb :)

Nu ska jag resa röven ur soffan och....ja..göra nåt iaf!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0